S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Při nákupu nad 2 000,- Kč je poštovné zdarma!

________________________________

 

Novinky a akce

arr3Vzorek Green Sensation zdarma!Vyzvedni si vzorek úžasného květového boostru od Plagronu - Green Sensation. Stačí vyplnit velmi... arr3Pěstování s CO2Airbomz CO2 Dispenser se senzorem + CO2 bomba   Absolutní novinka na trhu je tento regulovatelný... arr3Profesionální analýza rostlin v mobilu!HiGrade - set na testování rostlin Absolutní novinka na trhu, co opravdu stojí za to. Je vlastně... arr3Sledujte nás na sociálních sítích   Soutěže a losování již brzy Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích, již brzy začneme...


Obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.growshop-olomouc.cz jehož provozovatelem je Bloom Diamon, s. r. o. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.4.2019.

 

Fakturační údaje:

Bloom diamon, s. r. o.

se sídlem Chudenická 1059/30, Hostivař, 102 00 Praha

ICO: 05928591    DIC: CZ05928591

Jsme plátci DPH.

 

Kontaktní údaje:

Michaela Kratochvílová

prodejna Mlčochova 4, Olomouc 77900

Telefon: +420 722 209 077  |  Email: info@growshop-olomouc.cz

Otevírací doba:    Pondělí - Pátek   10:00 - 18:00

 

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Informace o přijímaných způsobech platby a doručení jsou uvedeny zde. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Kupující se při výběru zboží nemůže odchýlit od nabídky prodávajícího. Pokud kupující v objednávce uvede jiné zboží, než které prodávající nabízí, případně zboží s jinými vlastnostmi, smlouva nevznikne. Prodávající zároveň nemůže dodat jiné zboží, než si kupující objednal, ledaže se dohodnou jinak. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Obchodní podmínky a smlouva se řídí českým právem. Neregistrovaným zákazníkům bude smlouva zaslána v elektronické podobě na požádání. S těmito obchodními podmínkami souhlasíte uspěšným dokončením a odesláním objednávky. Obrázky u zboží mají pouze ilustrativní charakter a nemusí odpovídat skutečné podobě věci.

 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 10 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání (průměrná doba dodánít tři dny). Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. V případě poškození zásilky doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem zápis o škodě, který je velmi důležitý pro rychlejší reklamaci. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, předá prodávající kupujícímu ihned při převzetí zboží, v případě technického problému na straně  prodávajícího nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží kupujícím. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit (Reklamační řád). Cena dopravy a způsob doručení zde. Je-li kupující v prodlení s převzetím zboží, prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem po jejím uplynutí prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal.

 

Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, (nejlépe v původním obalu - zákon to nevyžaduje, ale uděláte nám radost), nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.

 

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného  obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost. Formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

 

Práva a povinnosti z vadného plnění 

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující  spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou mělo zboží při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti. Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu. V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

        - odstranění vady dodáním nové věci nebo dodáním chybějící věci;

        - bezplatné odstranění vady opravou;

        - optimální slevu z kupní ceny,

        - vrácení kupní ceny

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Formuláře ke stažení: Uplatnění reklamace (reklamační list).

Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů. 

 

Reklamační řád

1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 24 měsíců informovat prodávajícího.

2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem nebo dopisem) ve lhůtě do 24 měsíců od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách a reklamační zboží uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:

Growshop-Olomouc, Mlčochova 4, 77900 Olomouc

tel.: +420 722 209 077, e-mail: info@growshop-olomouc.cz 

(v mailu do předmětu zprávy uveďte Reklamace objednaného zboží ze dne dd.mm.rrrr)

3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury nebo doklad o zaplacení dodaného zboží, jehož vady jsou reklamovány a písemný popis reklamace, nebylo-li tak učiněno faxem nebo poštou.

4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prostudujte si vždy a pečlivě návod k používání výrobků.

5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

6. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.

7. Zákonem stanovená záruka na zboží je 24 měsíců.

 

Reklamace rozbitého balíku od společnosti PPL:

Důležité je nafotit balík (otevřenou krabici včetně výplně) a dále rozbité zboží. PPL chce vidět, jak bylo zabalené zboží, které se rozbilo. Tyto fotografie odešlete společně s číslem balíku (naleznete na adresným štítku) do 2 dnů na e-mail: opavlikova@ppl.cz a v kopii na e-mail: preznar@ppl.cz

Pokud tak neučiníte, dopravce PPL reklamaci neuzná a zboží nelze vyměnit. Nezapomeňte informovat také náš e- shop: info@growshop-olomouc.cz v případě, že k reklamaci u společnosti PPL potřebujete další informace volejte zákaznický servis PPL – tel: 840 775 775.

 

Informace o produktech

Informace o produktech v internetovém obchodu prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.

V případě, že zboží není momentálně skladem, budete do 2 dnů kontaktování e-mailem nebo na vámi uvedeném telefonu.

Upozornění: informace o produktech zveřejněných na internetových stránkách provozovatele www.growshop-olomouc.cz mají pouze informativní a vzdělávací charakter. Provozovatel není odpovědný za zneužití nabízeného zboží kupujícím. Úmyslem prodávajícího není podporovat, propagovat či dále jinak iniciovat výrobu, držení či užívání ilegálních látek a substancí. 

Vaporizéry a chemikálie prodáváme pouze osobám starším 18 let.

Při nákupu v kamenné prodejně je nakupující povinnen se na požadání obsluhy prokázat platným občanským průkazem, nebo jiným dokladem, který dokazuje jeho plnoletost.

Při nákupu v eshopu prodávající potvrzuje závazně svou plnoletost potvrzením obchodních podmínek při rekapitulaci nákupu. Při převzetí objednávky, která obsahuje vaporizér, bude zákazník vyzván dopravcem, aby prokázal svou plnoletost.

Pokud není nakupující schopen prokázat svou plnoletost, kupní smlouva se považuje za neplatnou a zboží se vrací prodávajícímu.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese, je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line aozměně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line). Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Více info o ochraně osobních údajů a GDPR najdete zde.

 

Ostatní

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. 

Záloha na zboží

V případě, že se jedná o zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně. 

Stížnosti

Stížnosti a připomínky spotřebitele, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti nebo připomínky může zákazník uplatnit v prodejně prodávajícího nebo na tel. +420 722 209 077 či e-mailovou adresu: info@growshop-olomouc.cz. Pokud je stížnost svým  obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy.

Dárky

Dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouuvy, je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho co mu bylo zdarma doručeno nad rámec objednávky.

 

Informace a poradenství

Provozovatel tohoto internetového obchodu v žádném případě nikoho nepodněcuje k výrobě omamných a psychotropních látek a substancí. Jsme výhradně proti zneužívání OPL, výrobě OPL a pěstování ilegálních rostlin! Nesouhlasíme s legalizací a razantně odmítáme jakoukoli návaznost. Naše společnost je sloučení zahradnictví a elektroniky, nenabízíme semena nelegálních rostlin ani kuřácké potřeby. Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Důrazně každému kupujícímu doporučujeme, aby se před nákupem seznámil se zákony ČR případně své vlastní země jde li o cizince a nezneužíval tento sortiment. V žádném případě nepřebíráme jakoukoliv odpovědnost za ty co zákony porušují.

 

MWE1YTV